16. huhtikuuta 2012

Inget vettigt att skriva om idag!

Hejsan!


Idag har jag verkligen inget vettigt att skriva om, så jag bestämde mig att skriva på svenska den här gången. Tyvärr blir det så nu, förlåt för dem som inte förstår!

Idag inleddes ny period i gymnasiet, sista före SOMMARLOV! Tänk er, snart blir det nästan två månader ledigt, aj då, det kommer att kännas härligt! Och vad allt det kommer att hända. Jag har inga planer som är redan tryckta svart på vitt, men jag vet att jag måste göra mycket, ha det roligt, bara chilla och umgås med människor jag älskar! Och förstår åka på en massa trav och rida och köra häst, hehheh :)

Här några bilder jag kollade upp på tumblr, får mig att tänka på sommaren!
<3:a armi-




2 kommenttia:

  1. Armii!! Har du tumblr?? Link plz! O u O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ingen tumlbr tyvärr! inte än åtminstone! ;)

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)