11. toukokuuta 2012

Mä rakastan 3 asiaa: Aurinkoa, Kuuta ja sinua. Aurinkoa mä rakastan päivällä, Kuuta mä rakastan yöllä ja sinua rakastan ainaaaa ♥

Hei! Tänään oli jotenkin aivan kummallinen päivä koulussa. Aamulla oli yksi tunti kahdeksalta ja sen jälkeen hyppytunti! Katsottiin Inkun ja Simonin kanssa leffaa Macbookilta, ja ruuan jälkeen kokoonnuttiin tekemään ensi vuoden lukujärjestyksiä. Tulipa valittua vaikka mitä jännää ja raskaita, mutta otettiin porukalla äidinkielen kurssi joka on ns. 'puhumis' kurssi. Se voi olla hauskaa! Sen jälkeen oli psykologiaa, ja tunti alkoi leikillä, seisottiin ympyrässä, ja hula renkaan piti kiertää ja mennä kaikkien läpi! Tuli siinä välillä kiire kun toinen joukkue hoputti :D
Käytiin koulun jälkeen iskän ja Inkun kanssa Kokkolassa, ja sain mukaani tällasen ihan mustan paidan, jota nyt olen kauan jo tarvinnut. Hyvä että se nyt tuli ostettua :) Tais olla n. 12€ Halpa-Hallista.
Mun pitäisi varmaan kohta pestä tuo mun vaatekaapin peili :) Ja muuten kyllä koko huone! on jälleen sellaisessa kunnossa että!
Sitten tuli ostettua vielä uusi ripsiväri, mulla on varmaan viisi, mutta kaikki ovat jo melkein kuivuneet loppuun! yhdestä nyt vielä saa mutta juu :) On välillä kiva kokeilla eri ripsareita ja sitten loppu pelissä katsoa mikä on paras, haha :>
 Juuri tulin tallista sisälle, ja talli tehty tälle illalle. Eilen saapui kaksi uutta ori varsaa opetukseen, jotka ovat Spookin varsoja. Kyllä ne on nättejä! Lukki ja Ville. Hienoja kummatkin, pitää lisätä kuvia kun saadan pojat pihalle :) Huomenna varmaan ajamaan imppa, ja katsotaan millainen ilma huomenna on niin katsoo jos myös ratsastamaan joutaisi. Rupeaa nyt olemaan paljon hevosia tallissa, kun 20. Ja ihan parin viikon sisällä odotetaan että paisti tamma saisi varsan underwer hallista! pikku varsat on ihania :)
No joo! eipä mulla nyt varmaan sitten paljon muuta :) Nyt on viikonloppu ja pitäisi ehtiä kirjoittaa psykologialle oma aine itsestäni kun olin vauva. Että sellaista. Mutta nyt, moi!

sydämmillä armi- 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)