27. heinäkuuta 2012

Rakkaus ei muistele kärsimäänsä pahaa





Aamulla kävi eläinlääkäri joka tarkistutti tamma mammat, ja nyt alkaa astutus projekti jälleen. Saa spook house hommia tälle illalle ja sitten vielä aamulle8) Nojuu, mutta tänään kävästiin vielä kokkolassa, ja ostin itselleni nuo kuvissa näkyvät farkut, ja kaupan päälle ihan tavallisen valkoisen topin! Farkut HM:ltä ja hintaa oli 19,95€. Mulla ei ole ollut farkkuja sitten mies muistiin, koska mitkään eivät koskaan sovi minulle, olen lyhyt ja pullea, ja lahkeet jäivät nytkin pitkiksi, mutta muuten istuivat suht napakasti! Sitten seppälästä tollaset pitsi hipstersit, piti saada vähän samaan sävyyn olevat kun mun yhet rintsikat, ja ne on mukavat! pitäs ostaa useammat noita. Hinta sellaset 4,95€.
Taas iskä kävi ostamassa 5kg mansikoita prismalta, ja tuli siskon kanssa leivottua mansikka kakku ja laitettiin pakastimeen osa marjoista. (sitten valitan sitä että olen paksu! hahah, yeaah, what eva! i love food.) Käväsin muutes kirjastossa lainaamassa Demejä, ja bongasin yhden kirjan joka vaikutti kiinnostavalta! Kesälukemista, jeiij.
Viikonlopuksi ei ole suuniteltu sitten mitään sen kummempaa? Ratsastusta ja aita töitä varmaan vain, mutta ensi viikolla Hanna rakkaan pitäisi pyörähtää täällä päin, joten ihanaa nähdä häntäkin taas pitkästä aikaa♥ Ensi viikon torstaina ollaan yllin kanssa kuitenkin menossa TURKUUUN! jos vain ei mikään kuse ennen sitä. Mutta ihanaa nähdä rakkaita ja onhan se turkukin hieno kaupunki.

2 kommenttia:

  1. UUMAMAA MITKÄ FARKUT! I WANT TOO! :))) sopii ihan yli hyvin! :) pitäis itekki käydä kahtomassa noita;) :D -Yllisi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHAH<3 no kiitos! jo mä neuvoin sulle missä ne on;) käy vain hakemassa! armisi

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)