14. syyskuuta 2012

14/09/2012


Heips! Päivähän alkoi kauniisti, mutta muuttui sitten paskaakin paskemmaksi. Vettä sataa kuin esterin perseestä, oli aika huimaa ajaa mopolla kotiin ohuessa syys takissa. Arvatkaa olinko märkä? en sitten yhtään.
Koulun jälkeen Tomas soitti mulle ja sen jälkeen lähdettiin iskän ja inkun kanssa hakemaan hevoset sisälle tuolta pihalta. Kyllä ne hepatkin tutisi kun pääsivät sisälle. Tätä se syksy on, valitettavasti. Kylmä ja kolea 8--)
   Mä en nyt keksinyt nyt mitään kiinnostavaa aihetta tälle päivitykselle, mutta ajattelin kuvata oman laukkuni sisällön teille nähtäväksi. Mulla on aina nämä tavarat laukun pohjalla jos oon menossa johonkin, eli hiusharja, dödö pahan päivän varalle jos sattuu hygienia pettämään 8--D ripsiväri, huulirasva, herpes voide (valitettavasti sattuu välillä sekin puhkeamaan, ja hyvä olla tuo mukana.) Lompakko, pinnejä ja aurinkolasit on mukana kesällä. Ja tuo ruskea laukku on ehdottomasti mun lemppari! Mamma sen joskus osti mulle syntymäpäivä lahjaksi. 
    Postaan varmaan vielä jotain illalla, saas nähdä mitä keksin teille!
armi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)