24. syyskuuta 2012

24/09/2012

   
  
   
 
Tersee! Koulu datis isolla D'llä 8) Tossa äskön rupattelin yllin kans faces, ja eilen puhuttiin varmaan 50 minuuttia puhelimessa :o meikään laskuun kuten aina. Ens tunnilla mulla on hissan esitelma noituudesta, helppo nakki, olen itsekkin noita 8-)) Viimeisellä tunnilla on matematiikkaa, ja mä kauhistelen jo nyt jos me saadaan matematiikan kokeet ulos, se on meikällä luvassa uusinta maanantai aamuna, se on ihan varma. Syön kaulahuivini jos pääsen läpi! Kaikkea koulu hölinää ja pölinaa nyt tässä, ei mitään muuta kiinnostavaa juuri nyt meneillään, mutta iskä lupautu mennä ajamaan impan tänään päivällä ettei mun tarvitse väsyneenä koulun jälkeen. Jibbiii!
Pitää rukoilla ja toivoa että perjantain kolarista selviävät muut henkilöt! tosi surullista. Elämä on täysin arvaamaton, tässä sen näkee.

5 kommenttia:

  1. Vitut mee aina sun laskuun -.- älä yhtään yleistä.

    VastaaPoista
  2. Höpö höpö! ja ite sanoit että sä soitat mulle :P oma moka! :D et voi yleistää

    VastaaPoista
  3. nii armi! minäkin yleensä soitan sulle:D hahah, ei voi yleistää;) t.yleensä joka soittaa;)

    VastaaPoista
  4. Niin aivan:DDD <3 sä soitat kyllä! <3

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)