26. syyskuuta 2012

26/09/2012

   
Mä oon taas jälleen kerran hurahtanut suomalaisen musiikin pariin, tulee näitä kappaleita linkitettyä joka postaukseen. Mitä mieltä olette, onko suomalainen musiikki vielä arvossa? maailmallahan sillä ei pärjää, mutta suomessa kai kotimainen on ykkös juttu? 
Tänään meillä oli hissan koe joka varmaan meni ihan mukavasti, tai ei ainakaan tuntunut kauhea turhauttavalta tehdä sitä. Perjantaina olisi sitten viimeinen koe ja ihana läksytön viikonloppu edessä. Kävin koulun jälkeen ajamassa Impan ja Spookin, tuo toinen heppa on oppinut nyt heittämään oikein kunnolla persettä? arvatkaa pelästyinkö ensimmäisen kerran kun se teki niin :''--DD Mutta oli ihanaa käydä ajamassa pitkästä aikaa kun oon nyt vain kököttänyt sisällä lukemassa kokeisiin. 
Lauantaina oon lähdössä Ouluun siskon ja Mertsin kanssa, Tietomaahan. Siellä voi olla vaikka mitä jännää nähtäväää. Saispa jotain kivoja fotoja mitä voisin jakaa teillä täällä blogissani! Mä myös haluaisin nähdä Yllia ja ehkä Tomasta perjantaina, en vaan tiedä ton toisen suunitelmista, joten Ylliä ainakin. ON KAUHEA IKÄVÄ! HANG ON MATE!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)