31. lokakuuta 2012

Muuntautumis kykyinen
























Tuossa on nyt kuva niistä mun uusista zalandon kengistä, anna fieldit. Rakastaan♥ Ovat tosi mukavat kävellä ja muutenki aivan ihanat :---) Käytiin tänään mummon synttäreillä ja mummon pöydältä löytyi minusta ja mun siskosta tuo vauva kuva, voinhan mä paljastaa että oon tuossa vasemalla puolella, töyhtöstä paljastun :---D mun tukka oli tuolloin kovin intiaani. Kävin ottamassa passikuvat ajokorttiin ja ensi maanantaina on sitten viimeinen teoria tunti. Joulukuussa alotellaan ajotunneilla ja heti helmikuun alkuun suoritan inssin jos mahdollista. 
Pitäis ruveta lukemaan perjantain historian kokeeseen, ja illalla yllin kanssa lähdetään taas baanalle perjantaina. Mitäköhän siitäkin illasta taas tulee? Sanotaan aina toisillemme että ei enään ikinä mennä jeppikseen, mutta jostain kummasta syystä päädytään AINA sinne? uhhmm. Perjantaina on Kirppu ja Imppa myös kaustisella raveissa, toivotaan edes jonkinlaista menestystä ja toivotaan että kengät voidaan repiä pois ennen starttia. Eipä tässä sitten taas muuta, kuuluillaan taas! Shab bekheirarmi-

ps. oon kyllä maailman paras vale-sossu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)