16. lokakuuta 2012

Ongelmat ei huoleta, mä kasvoin niiden keskellä.

Heeeei! älkää ihmetelkö kun mulla on poistunut muutama päivitys täältä blogista ihan graafisista syistä. Päivitysten ulkonäkö ei oikein miellyttänyt kun joskus hosun tekemään ne kauheassa kiireessä tai paineen alla, ja sitten tulee omasta mielestäni epäsiistin äköisiä päivityksiä. Ja haluaisin aina tuoreita kuvia tänne teille jaettavaksi myös, enkä esitellä mitään vanhaa :---D 
Sunnuntaina kävin harjoittelemassa ajamaan autoa mun isän kanssa raviskalla. Eilen himmailin kotona ja talli töitten lisäksi katsoin televisiosta suomen huippumalli-ohjelmaa ja istuin facettamassa. Huomenna alkaisi syysloma, tavallaan epäreilua että meillä on vain neljän päivän pituinen loma kun muilla on kokonainen viikko? noo, toivottavasti keksin jotain mukavaa tekemistä viikonlopuksi ja toivon että näkisin ihania ihmisiä koska mulla on nyt jo kauhea ikävä kaikkia! Viime perjantai oli kyllä ihan huippu :---)
Tämän illan suuri projekti on mun huoneen siivous. On aivan kamalaa jos joku sanoo tulevansa käymään meillä kotona, ja mun huone on kuin pahin kaatopaikka. Tässä voi olla kovakin riski että viikonloppuna tulee vierailijoita, joten eikun hanskat käteen ja cleanix.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)