17. lokakuuta 2012

Rakastaakko vai eikö rakastaa?



Istun tällä hetkellä koulussa ja odottelen että autokoulu alkaisi heti kolmen jälkeen. Oon mussutellut sourcreamin makuisia riisikakkuja jo muutaman, ja huomasin että jokaisessa keksissä on ainoastaan 40 kaloria? :----D Siis enhän mä koskaan niitä sillälailla katso, mamma tuon huomasi kun yks päivä ostin niitä ihan vain kotiinkin.
Mä kuulin tänään yhen yllättävän jutun. Mä oon taas ihan ulapalla. En oikein tiedä että mitä pitäisi ajatella, rakastaa vai vihata. Tällaista tämä elämä on, joten en aio nyt laittaa mitään toivomusten varaan. äääh! Joidenkin mielestä nämä justgirlythingsin kuvat ovat ehkä hieman lapsellisia, mutta tällä hektellä on just samat fiilikset!
Viikonlopuksi tuli ainakin jotain suunitelmia, lauantaina yllin kanssa jeppikseen, saas nähdä mitä siellä tulee tapahtumaan :--D JA TÄNÄÄN ALKAA SYYSLOMA, ja niille joille se on jo alkanut, niin aivan mielettömän ihanaa lomaa♥ armi

2 kommenttia:

  1. NIIIIN SIIISTIÄ! VIIKONLOPUSTA TULEE JOTAIN NIIN MAHTAVAA ETTEN JAKSA ENÄÄ ODOTTAAA!!!!!!!!! :DDDDDDDD ja R-A-K-A-S sä ajattelet just niin ku parhaimmaks susta tuntuu :) silti i know baby,you love him :PPP more and more than ever ;) i knoooowww! :D jag vet!! mä tiedän! :D
    isojfapkapkmpdaksmprtjptlwklöw,ea,... TARVIIN SUA RAUHOITTAMAAN MUN MIELTÄ! EN KESTÄ YKSIN TÄTÄ JÄNNITYSTÄ! :D

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)