9. marraskuuta 2012

Anna mä meen

Terseee-perseee :---D Viimeinen koe selvitty, ja ihan kivasti tuntu menevän. Kun tulin kotiin niin otettiin hepat sisälle ja lähdettiin käymään kaupungilla ja tuli ostettua nuo yllä olevassa kuvassa olevat tuotteet, uus ripsari, dödöö, meikkivoidetta, huulirasvaa ja tuollanen franck provostin lämpösuojan hiuksille tai muuten nää kutrit kärähtää lopullisesti mun päästä.
Mutsilla on synttärit huomenna niin tuli tehtyä tollanen kakun tapanen torttu mihin tuli mangon paljoja turkkilaista jugurttia. Tähteet ainakin maistu ihan yli hyvältä, et hope so toi gaaggeli on syötävää :---D Mulla ei ole nyt mitään sen kummempaa päivitettävää, Roosa linkitti mulle Raappanan uuden biisin - Kauas pois, joten liitetääns se tähän loppuun vielä. Hyvää yötä kaikille, älkää miettikö maailman murheita ja pahoja asioita. armi-

2 kommenttia:

  1. jeeij:) kiva postaus! päivitä taas ää:D oon riippuvaine sun blogista:D
    mut toi biisi♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos pidät:D ja juu, heti kun löytyy aihetta ja kuvia! :)

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)