16. marraskuuta 2012

Perjantai kuvina

  Mä nappasin aamulla kameran matkaani kouluun, jotta saisin hieman erinlaista sisältöä ja muutenkin kaikkee kivaa kuva materiaalia siitä paikasta jossa vietän 35h viikossa. Meillä oli heti aamusta liikuntaa, ja meidän piti oikeasti rehkiä kuntosalilla, mutta kavereitten kanssa haettiin makuu-matot ja maattiin niitten päällä ja kuunneltiin musiikkia :----D kokeiltiin sitten kuitenkin Simonin kanssa seinäkiipeilyä loppu tunnista, ja se on todellakin vaikeampaa kun mitä kuvittelee. Jossain vaiheessa loppuu voimat kun ei löydä jalan sijaa mistään ja sen jälkeen tulee paniikki ja huutaa auttakaa mut alas.





















Sandra näpsytteli kuvia kaikista ihmisistä koululla kun huomas mun laukussa olleen kameran, eli kiitti kamu :--) Välitunneilla tulee puhuttua vaikka kuinka monen ihmisen kanssa ja muutenkin meidän koulun ilmapiiri ja ihmiset ovat tosi mukavia! Filosofian tunnilla me vain piirrettiin kaikkea ihmeellisiä töherryksiä vihkoon, koska ei tuosta filosofiasta kyllä ymmärrä yhtikäs mitään. Ja mä en todellakaan ole ainut, mutta koska mä todellakin dissaan filosofiaa, ja filosofian mukaan ne, jotka luulevat että ovat viisaita, ovatkin oikeasti tyhmiä. Mä en sano että mitä mieltä mä sitten tästä olen, huoh.


Nojaa, anyway, koulu päivät ovat ihan hauskoja mutta pitkiä, mutta onneks tänään on perjantaai♥ Me ei nyt varmaan tänä viikonloppuna mennäkkään minnekkään yllin kans, joten tästä viikonlopusta tulee ns. TOOOSIII PITKÄÄÄÄ. No, mut jos sitä sitten ens viikoks keksis jotain mukavaa :----D Perjantai illan meny : TORTILLAS.

2 kommenttia:

  1. haha, ja sir hejlt vino ut på hede te vann Erkki å ja e :D

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)