24. marraskuuta 2012

'When you're 18, I tell you'


Terveee! Mua harmittaa nykyään se että en saa aikaseksi yhtikäs mitään. Mun päivät menee täysin rutiineissa ja pitäs tehdä kaikkea mutta lopulta en tee mitään :----D  is it just me or am i a weirdo?
Eilen koulun jälkeen mä menin kokkolaan yllin luokse koska niitten porukat lähti pikkujouluihin, ja talo oli kokonaan meidän. Tosi bileet, mä ja ylli ja tietokone. Janita ilmesty paikalle kahdeksan aikaan, ja kyllä meillä oli loppu ilta tosi hauskaa! töllättiin telsaa ja laulettiin karaokee ja webis istuttiin eri ihmisten kans ja puhelin langat vinku. Aamu oli kyllä paras, soitettiin pilareita, VOI KARIM RAUKKAA :''---D sorry mate! haettiin vielä jumbo pizza lähimmäisestä pizza baarista, ja aamu oli täydellinen. Paras seura, ihanat ihmiset, naurua, ja hyvää ruokaa. Mä olen ainakin tällä hetkellä aika iloinen koska elämä näyttää valoisemmalta.

Ajatelkaa, jouluun on tosiaan enään kuukausi? viime joulusta ei ole edes kauan, mä muistan vaikka kuinka hyvin viimeisen vuoden tapahtumat, ja tämä vuosi on kyllä ollut mun elämää mullistava vuosi. Mä olen tavannut mulle rakkaimmat ihmiset, lähentynyt ihmisiä ihan erillä tavalla kun aiemmin ja saanut niin paljon kokemuksia ja elämä on todellakin näyttänyt hyvät puolensa ja huonot. Tää vuosi on opettanut mulle enemmän kun mitä saatoin odottaa, ja oikeasti olen todella kiitolline siitä että olen vihdoinkin saanut enemmän järkeä päähäni.

Mun pitäs vielä tänään siivota mun huone, kattoo toi blondien kosto - leffa sekä käydä suihkussa ja tallissa. Huomenna perus työ päivä kotona ja illalla pitäs lukee bilsan kuulusteluunkin joka on maanantaina. Mä olen ajatellut myös tekeväni uuden bannerin tänne blogiin heti kun saadaan lumi taas maahan, koska olis tosi kiva saada talvi kuvia! :------)  Inkulla on yks suuri projekti käynnissä, ja se pyytäs mua siihen liittolaiseksi. Mutta mä todellakin tiedän että mä en ole siinä suurena apuna, joten saas nähä saadaanko toteutettua tuo homma edes jollakin tasolla :----) paljastelen tämän projektin myöhemmässä vaiheessa sitten. love, armi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)