21. joulukuuta 2012

Joulujuhlat 2012


Terseee! Meillä oli tänään koulun joulujuhlat jotka me kakkoset järjestettiin tänä vuonna :----) Kyllä mä luulen ainakin että porukka diggas, kyllä sieltä naurua kuulu salista aika lailla. Kyllä mäkin siellä nauroin kun en ollut koko ohjelmasta sillain perillä, hankittiin vain työryhmän kanssa asusteet ja kaikki muu tavara mitä tarvittiin. Oli oikein mukava aamu! Nyt on lomaa kolmanteen päivään asti, jebou!
Ajatelkaa, tää aika on taas mennyt näin hirveen nopeata? Mun tietokoneen näytön kello näyttää kohta jo huomista, ja olisi niinkun kaksi päivää enään jouluun :-----D tää on ihan mega crazyä, koska enään yksi kuukausi ja meikä on kahdeksantoista!
Onko teillä muuten minkäänlaisia uudenvuoden lupauksia? vai uskaltaako kukaan luvata mitään koska yleensähän nämä ns. 'lupaukset' lyssähtää jossain vaiheessa. Mä oon nyt vakavasti ajatellut pitäväni tammikuusta eteenpäin lenkki jakson, että hinaisin vielä ison perseeni tuonne talvipakkasiin ja vähän liikkuisin talli töitten lomassa enempi :-----D se on nyt lupaus itselleni että pidän itsestäni vieläkin parempaa huolta! 
Mä oon lähdössä Heivävedelle ensi viikon torstaina ja palaan sieltä takaisin vasta seuraavan viikon keskiviikkona. Näkee Roosaa ja sen perhettä pitkästä aikaa, kivaa. Ja ne villapallerot lampaat ;------D ♥ Mä taidan kömpiä peiton alle sillä huomenna on taas kylmä työpäivä ja on paljon vielä tekemättä ennen kun saan sisäisen joulurauhan. Hyvää yötä ja tontut tirkistelee ikkunoitten takaa!
ps. anteeks, toi mun joulukalentetion kyllä kussut ja aika pahasti. Ja yllä olevat kuvat ovat kuvanneet höpönassu Simon.

2 kommenttia:

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)