4. joulukuuta 2012

Muumi mamman voima juoma

Heeei! Mä oon jo pitkään katsellut kaupan tee hyllyjä sillä silmällä että mä haluaisin ostaa muumi-teetä. Mä kovin lapsellisena ihmisenä halusin tietenkin kokeilla jotain uutta ja lapsenomaista :----D Kyllä oli hyvää! ripaus sokeria ja maitoa sekaan ja nam! Ihanan lämmintä tällaisena pakkas iltana tallin jälkeen, vaikken ole koskaan ollutkaan mikään 'tee-ihminen' niin tää oli kyllä tosi hyvää.
Mulla rupeaa olemaan tosi hyvä olo! Mun elämän laatu on todellakin muuttunut viime kuukausina, varmaankin eniten tuon syömisen suhteen :----D Oon huomannut että pärjään kyllä vähemmällä ruualla, koska ennen olin ihan kauhea syöppö, mutta nyt mun ei edes tee mieli mitään karkkia tai herkkuja! Tottakai mä syön herkkuja, mutta sekin on rajottunut yhteen päivään viikossa. Mieleen painuvin kommentti on kyllä ollut ehkä Tiialta - 'ooksä armi lopettanut syömisen?'
Meillä on huomenna koululla itsenäisyyspäivän kunniaksi juhla ja toivottavasti joku mukava sielu ottaisi kameransa mukaan tai näpsisi kuvia kännykällä niin saisin jotain kuvia tänne blogiin :----) Mun oli tänään tarkoitus näpsiä kuvia, mutta kamerasta oli loppunut akku ja en ole vieläkään saanut sitä lataamaan, hah. Mutta nyt taidan kömpiä peiton alle. Huomenna on uusi päivä ja uudet kujeet! armi-

ps. Vinkki! Mä tein tänään sokeri-kasvonaamion, ja iho on kuin vauvan pylly. Hiero sokeria kostealle iholle (vähän niinkun hiekkapaperia puu-pintaa vasten :----D) Ja huuhtele lämpimällä vedellä pois. Iho on ihanan pehmeä ja kirkas!

4 kommenttia:

  1. toi vinkki on hyvä;) varsinkin kun me silloin ekaa kertaa kokeiltiin! "ihana vauvan pylly!!" hahah, oli hauskaa<3 ja toivottavasti nyt pian nähtäisiin!!!:( mieti miten pitkä aika ...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo! :---D muistan hahahah! on pitkä aika, saas nyt vaan nähdä et onko mulla varaa tulla sinne :)

      Poista
  2. Hei! Olit laihtunu lyhyessä ajassa niin paljon, et ajattelin että oot varmasti lopettanu syömisen. :-) mut ilmeisesti oot vaan vähentäny ja ruvennu syömään terveellisemmin. -Tiia ps.yllinki pitäis.xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Juu, yritys on kova! ihanne painoon matkaa vielä 10 kg xD pitäs jaksaa treenata myös tuon ruokavalion ohella, että sais parempia tuloksia, mutta oon laiska :---D hahaha, no, ylli on just ihana sellasena kun on! :)

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)