30. tammikuuta 2013

Pää lyö tyhjää enkä keksi minkäänlaista otsikkoa.

Heeei! jaksoin ainoastaan bongailla tumblr kuvia, joten kelvatkoon. Aion viikonloppuna räpsiä kuvia, ainakin jonkin verran. Mä ja inkku leivotaan järkyttävän iso marenkikakku itsellemme 18-vuotis päiväksi, joka on nyt perjantaina! Pakko ottaa siitä komistuksesta sitten kuva tänne, että saatte noolata vesi kielellä ilman että saisitte palaakaan :-------D noei, mutta viikonloppuna unohtuu kyllä 'terveellinen elämä.' 
Oon ihan normaalisti ollut koulussa, eilen käväsin juoksu lenkillä ja tänään pyryttääkin tuota lunta ettei ulos ole asiaakaan. Ajattelin jatkaa mun pipon tikkaamista jospa sen saisin valmiiksi illalla. Roudasin muuten eilen mun vaatekaapista kaikki ne vaatteet joita en käytä, ja tavaraa tuli ainakin jätesäkillinen. Mun kaappi ammottaa tyhjyyttä, ja silti jätin sinne niitä vaatteita joita en luultavasti edes käytä, mutta en kertakaikkiaan vaan pystynyt niistä luopumaan jostain kumman syystä -.-'

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)