10. tammikuuta 2013

Sua rakastan nyt, Sua rakastin aina.

















Neljännen jakson vietämme kansanopistolla käsityö linjalla, ja pakko sanoa että siellä on tosi kivaa! ei mitään huolta mistään koti tehtävistä ja oon joka aamu herännyt innoissani lähtemään kouluun :'----D tää kuulostaa varmaan hullulta, mutta on kivaa tehdä käsitöitä eläkeläisten kanssa ja keskustella porukalla. Tosi rentoa vielä seuraavat 6 viikkoa! 
Ollaan huomenna lähdössä Vaasaan 'opintoreissuun' käydään tutustumassa eri aloihin ja kouluihin mihin vois hakee lukion jälkeen. Mulla ei khyllä oo vieläkään mitään käryä siitä että mitä musta tulee ns. 'isona' toivottavasti tuo matka nyt ainakin valaisisi mitä en ainakaan halua tehdä :'--------D öhmmmr.
Pitäis lähtee pyörähtää tallilla ottamassa hepat sisälle, ja jos sen jälkeen alkais lämmittää saunaa. Mä kävin eilen ja toissa päivänä juoksemassa, ja mä ihan yllätyin itsekkin että miten pitkään mä jaksoin juosta yhteen menoon :'o latasin youtuubista treeni musaa mun uuteen ipodiin, sellaset 34 minuutin remixin kaikkee latinoo ja dance musiikkia :---) mä en varmaan pystyis mihinkään enään ilman musiikkia, mulla on jopa nappulat korvissa kun oon talli hommissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)