18. tammikuuta 2013

Time of our lives

Mä pelkään pahoin että tästä meidän läppäristä nyt vaimeni kaikki äänet lopullisesti :------(  jos se sen teki, niin en kyllä tiedä että mistä mä revin rahat uuteen läppäriin, koska en todellakaan suostu siihen etten pysty kuulemaan ystäviäni webin kautta, nyyh. 
Mä kävin tänään parin päivän tauon jälkeen juoksemassa, ja hölkkäsin yli 5 kilometriä ilman mitään kauheita hengitysvaikeuksia tai oksennus reaktioita :'-----D rupeaa oikeasti tuntumaan siltä että olen kohta ihan hyvässä kunnossa, tsemppaa jaksamaan. Meillä oli tänään puutöitä, ja vanhat papat siellä oli kovin innokkaina juttelemassa meidän tyttöjen kanssa. Mä nyt aloin tekemään kolmelle seinäpeilille kehyksiä, tulee ihan siistit. Ajattelin laittaa ne huoneen seinälle sitten jotenkin hauskasti vierekkäin tai jotain koska mulla on yks seinä aivan tyhjä, se ne olisivat siihen perfecto.
Illan meny koostui seuraavista ruuista: Paprika punasipuli salaatti, lohkottuja persikoita, sieni/tomaatti leipää ja illalla meinätään tehdä suklaa kakku, siihen vanilija jäätelöä sekä paistettua ananasta and volá.
Yllä olevan kappaleen bongattiin tänään inkun kanssa, ja tuo on ihan mielettömän kaunis. Pistää oikeasti ajattelemaan että joskus laulut kertovat koko totuuden ja osaavat kertoa just sen mitä tuntee sisällään.

2 kommenttia:

  1. ei sun mitään uutta läppäriä tartte ostaa, osta kaiuttimet :D

    VastaaPoista
  2. ahahahaha:D sain toimimaan nää, thank godness <3

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)