20. helmikuuta 2013


























Huomenta kaikille! ♥ Mun pitäisi olla vajaat puolen tunnin päästä työharjoittelussa, mutta ajattelin lähettää eilisen päivän kuvat vielä bloggeriin ennen lähtöäni. Väsättiin kansanopistolla eilen koko päivä näyte kansioita jotka meidän tulee palauttaa hiihtoloman jälkeen. Jossain vaiheessa Simon kaivoi esiin sellaiset liidut, millä hän väritti mun hiusten latvat vihreiksi :-----------D ne oli aika mageet, mutta tottakai lähti suihkussa illalla pois.
Sain eilen mun työvuoro listat, ja puolet hiihtolomasta meneekin töissä. Odotan kyllä töitten alkua, ja varsinkin ensimmäistä tiliä :-----D mulla tuppaa aina nuo rahat katoamaan ties minne? Jos mä sen auton vielä joskus saisin hankittua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)