22. helmikuuta 2013


Huomenta. Heräsin kummasti jo ennen yhdeksää vaikka on lauantai aamu, mutta oli ihanaa laittaa itselleen aamupala ja istahtaa tähän koneelle ilman että syntyy kauheaa jonoa. Muu talon väki nukkuu vieläkin :--------)
Tarkoitus olisi kohta lähteä ulos laittamaan hevoset ulos ja siivoamaan paikat, ja iltapäivällä mennään ratsastamaan. Sen jälkeen olen menossa tänään yllille yötä, tai oikeastaan en tiedä miten tuo meidän yö taas menee, koska tarkoitus olisi lähteä road tripille jonnekkin päin :>
Inkku on väsännyt kuviollisia lapasia ja villasukkia, ja yhdet on taas tekeillä. Musta nuo on ihan mielettömän hienoja, ja mä toivon Inkku antaisi mulle yhdet tuollaset villasukat
Mun kaks tetti päivää oli aivan ihania, sain tarhassa auttaa lasten kanssa ja eilen oltiin naperoitten kanssa pulkkamäessä :------D aivan mielettömän suloisia, ainakin silloin kun ne ei itke ;3 Eilinen meni ison poppari kulhon sekä kera suklaan ja The Voice of Finlandin parissa :---------)  

Mistä mä voisin blogata enempi? tai ehkä vähempi? Mä vähän luulen että jupisen näitä omia juttujani hieman liikaa, ja monet haluaisi jotain kosmetiikka, muoti, ruoka tai jonkinlaisia muullaisia päivityksiä. Kertokaa mistä te lukijat pidätte, ja Armi tsemppaa sen eteen :-----)

4 kommenttia:

  1. ystäväpostauksia vois tulla tai jotain sellaista:) joskus aloitit sellaisella mutta tulisko jatkoa?

    VastaaPoista
  2. hanna täällä hei23.2.2013 klo 4.35.00

    Kirjota vaan mitä itte teet sielä et voin kytätä sua! :)

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)