20. helmikuuta 2013




















Kävin tänään puolen tunnin juoksu lenkillä tänään pitkän kolmen viikon tauon jälkeen. Yllätyin koska kunto ei nyt niin pahasti ollutkaan romahtanut :-------D odotin kai läähättäväni ja jalkani pettävän ensimmäisten 10 minuutin jälkeen, mutta oli aivan ihanaa palata juoksentelemaan. Mä olen oikeasti ennen vihannut liikuntaa kaikissa muodoissa, eikä kukaan olisi voinut kuvitella minun lähtevän juoksemaan omasta tahdostani. EI SITTEN IKINÄ. Mutta pakko on tunnustaa että mulla on itsellä paljon parempi olo ja itsetunto teinien ulkonäkö paineista hahahahahaah. Elämän tyyli on parempi ja lenkille on ihana lähteä. 
Huomenna mulla alkaakin kahden päivän pituinen tetti tarhassa pikku skidien kanssa. Onneks mun kaveri tulee samaan paikkaan, ettei nuo skidit syö mua :---------D Suihkun kautta katsomaan Merlinin neljättä tuotantokautta ja nukkumaan :>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)