19. helmikuuta 2013



















Hei! Mun on ollut tarkoitus päivittellä ahkerammin, mutta viimeisin viikon aikana en ole vain ehtinyt. Tekemistä on sitten riittänyt jokaiselle päivälle, vaikka tuntuukin etten ole tehnyt mitään. Mä oon vieläkin potenut jälkitautia viime viikkoisesta flunssasta etten ole päässyt lenkillekkään. Mulle tulee kohta kauheat paineet kun en pääse kunnolla liikkumaan!
Kansanopistolla olen väsännyt huoneeseeni kolme pientä peiliä, maton sekä nuo kaksi aika kivaa koristetyynyä. Sitten olen tehnyt kaikkea muuta pientä, ja huomenna olisi viimeinen päivä tuolla mukavassa paikassa :-----( vähän haikein fiiliksin tuolta kyllä lähtee takaisin lukioon. Mulla taitaa olla jokin addiktio noista teinipeili kuvista, no ei voi mitään. Päivän outfitti :'3
Aivan! sain ajokortin eilen :-------D ei edes tunnu siltä, koska ei ole autoa millä ajaa, ja ei muutenkaan käsitä oikein että mä saisin ajaa autoa tuolla teillä? Yllin kanssa ois tarkoitus lähteä lauantaina pyörtähtää seinäjoella yllin autolla. Roosa tulee ensiviikon torstaina tänne meille :--------) ♥ Pitäisi kehitellä ohjelmaa viikoksi, mutta ainakin shopping reissu alá leffaan + että Janitalla on synttärit ensi viikon torstaina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)