4. maaliskuuta 2013


Kuvia kuluneelta viikolta. Hiihtoloma meni kyllä ihan älyttömän nopeasti, tavallaan tuntui ettei koko lomaa ole ollutkaan :'o Mä olin Keskiviikko - Lauantai iltavuorossa, ja oon mä tainnut jo oppia vähän käyttämään tuota kassakonettakin :------) Roosa saapui tänne torstaina ja on lähdössä huomenna kotiin. Käytiin tyttöjen kanssa kaupungissa Perjantaina shoppailemassa ja pedrinaksessa syömässä, niin yritän nekin kuvat saada tänne jossain vaiheessa laitettua. Lauantaina töitten jälkeen mentiin viettämään Janitan synttäreitä sokojalle :----) mahtava porukka, kiva ilta, hyvää ruokaa ja huput himmeeks!
Mulla on neljä kurssia tässä jaksossa + että tenttaan ominpäin suomen kutos kurssin, että ihanasti vapareita! Huomenna koulu alkaakin vasta yhdeltätoista, love the school nowadays.
Illan ohjelma olisi pizzan leipomista ja löhöillään ja katsotaan televisiota. Tyttöjen kanssa on vaikea elää kun ne vain kannustaa mua syömään kaikkea liian hyvää ja lihottavaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)