5. maaliskuuta 2013


















Mä nauran itselleni. Ihan tosi. Mun arkistoista löytyisi todellakin paljon kauheampia kuvia itsestäni vuoden jos parinkin takaa, mutta en kerta kaikkiaan vain kehtaa niitä tänne laittaa silla aika moni lukee kuitenkin tätäkin blogia :'-------D mutta kun oon saanut kuulla että 'Armi, ootko sä laihtunut'? paljon sulta on pudonnut painoa? miten onnistuit? yms. Tällasta oon saanut nyt kuulla viimeiset 2 kk. Mä tosiaan oon laihtunut sen 25 kg, ja jos jotkut muistaakaan mua enään sellaisena, niin en mä ainakaan halua :-------)  Mulla on vieläkin vaikka kuinka paljon tekemistä, sillä koko kroppa pitäisi saada kiinteytettyä. Ruokavaliolla pudotti helposti sen 15kg, mutta nyt oon myös ruvennut lenkkeileen ja pitään itsestäni parempaa huolta ja tässä loppu tulos. Mutta kuten sanottu, vielä on matkaa siihen millaiseksi itseni haluan. Nyt varmasti moni ajattelee 'miks oot laihduttanut noin paljon?' 'syyt siihen?' siis en mä oikeastaan edes tiedä, se vaan yks kaks lähti. Kai mua aina vain vitutti mennä shoppailemaan koon 42 vaatteita ja joskus siitäkin isompia, ja nyt sain ostettua itselleni nahkatakin kokoa 36. Tietenkin tässä iässä on ulkonäkö paineita varmasti kaikilla, mutta on itselläni nyt paljon parempi olo henkisesti kuin fyysisestikkin :-------) Kaipa siihen sitten tulee muitakin syitä, mutta kaikkea ei nyt tarvitse sentään paljastaa. Ärsyttää kyllä se tosi asia että heti jos syön hieman paremmin, niin kilot tulevat heti takaisin. Siksi mä lenkkeilen ja ennen kaikkea yritän syödä hyvin ja terveellisesti. Sulle riittää pienempi määrä ruokaa, ja pikku hiljaa sun vatsalaukku tottuu siihen. Kunhan muistaa vain sen että kaikkia aineita tarvitaan, eikä saa jättää mitään pois. Kaikkea voi syödä kohtuudella :--------) Nyt juoksemaan! toivottavasti tämä motivoi muitakin, sillä kaikki on mahdollista jos tosiaan sitä tahtoo. Ei anneta periksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)