26. maaliskuuta 2013

Mä odotan pääsiäistä yksinkertaisesta syystä: SUKLAATA! ja kaikkea hyvää ja makeaa :D kovin makean syntistä aikaa, mutta onneksi tää on kerran vuodessa. Käytiin Inkun kanssa ostamassa meidän karamellit jo valmiiksi, mutta oon päättänyt että haluan vielä kinder munan.
Mulla onkin huomenna töitä koulun jälkeen kun yks työkavereista jäi täksi viikoksi sairaslomalle, ja oon ihan kusessa tuon Veikkauksen kanssa. Mä oon tässä nyt yrittänyt tehdä koneella harjoituksia, mutta noita pelejä on ihan mahdottomasti? eurojackpot,lotto,keno,arvat mm. Onneksi toi kone vaikuttaa sentään vähän loogisemmalta ja tekee melkein kaiken että peukut pystyyn huomiseksi!
Oon vielä illalla lähdössä yllin kanssa taas ajeleen, en kyllä yhtään tiedä että minne suuntaan, mutta ei meillä kummallakaan oo sen kummempaa tekemistä kotonakaan, paitsi ehkä mulla mutten jaksa istua kotona koko iltaa :----) ehdin mä huomenna hyppy tunneillakin harjoitella ja tehdä läksyjä, heh. Nyt mä kuitenkin lähden tassutteleen talliin, jos toi inkkukin ois tullut ajamasta, niin pääsis tekeen nuo talli hommat valmiiksi. Easter, I am waiting for ya'.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)