1. huhtikuuta 2013

Heipparallaa taas! tässä tää pääsiäisloma vie viimeisiään, ja oon toipumassa viikonlopun hauskoista hetkistä :D Mä olin lauantaina töissä, ja eilen käytiin yllin kanssa pietarsaaressa tapaamassa ystäviä ja tuttuja, ja ilta jatkui sokojalle pieni muotoisiin pyjama bileisiin. Aamulla naurettiin youtuben videobloggaajille ja käytiin mäkkärin kautta hakemassa meille aamulla ruokaa. Ihana ilma, ihana pääsiäisloma, ihania ihmisiä, ihanaa ruokaa, ihana kesän odotus. Oon kai nyt vaan niin onnellinen vaihteeksi, kiitos kaikille, merkaatte mulle enemmän kun kymmenen kiloa kultaa
Mä kaivoin meidän pinkin pyörän ylös tuolta lumihangesta, mutta en toistaiseksi löytänyt meidän pyöränpumppua mistään, pitää kysästä iskältä kunhan ne kotiutuu ylivieskan raveista kotia :-) Tosiaan aattelin huomenna jo kelata pyörällä kouluun ja kotia, saisin hyvän yli 14 kilometrin lenkin/treenin. Oon muutenkin ajatellu ruveta nyt pyörällä kulkemaan kun tiet sulaa ja on hieno ilma kouluun ja töihin. Ainakin aina välillä :D  Mulla alkaa huomisesta alkaen taas 'terveellisempi' elämä, on tullut syötyä vaikka ja mitä nyt pääsiäisenä, mä halkea kirjaimellisesti.
ps. mun palkka päivä koittaa pian. Mulla on jo suunitelmissa jo yks asia johon voisin panostaa, koska se todellakin tulisi tarpeen :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)