14. huhtikuuta 2013




Oon ihan pian lähössä ulos, mutta ajattelin ehtiä vielä päivittää ennen sitä. Porukat on tänään lähdössä Ylivieskaan raveihin, ja mä ja Inkku jäädään kotiin hoitamaan hommat. Ihana sunnuntai, jos keliä ei ota huomioon ulkona. Heräsin vasta ennen kymmentä ja keitin puuroa :------) 
Onkohan mulle taas tulossa flunssa? heräsin siihen että kurkku oli kuiva kun vanha leipä, ja toinen nenänreikä täynnä shaibaa. Oon kuitenkin menossa tänään juoksemaan, sillä omatunto sanoo taas viikonlopun jäljiltä että perse ylös :D
Isännällä on tiistaina tyrä leikkaus, ja otetaan vapaaksi koulusta sekä tiistai että torstai, kun kotona on jonkun pakko olla tekemässä työt ja hoitamassa hevoset. Saas nähdä kauanko pappa joutuu makaamaan sohvalla tekemättä mitään. Mutta iloisempiin asioihin, mulla on HUOMENNA PALKKAPÄIVÄ!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)