7. huhtikuuta 2013


Tämäkin viikonloppu hujahti sitten hetkessä. Perjantaina olin töissä, eilen oli mummin hautajaiset ja olin kokkolassa yötä. Pyörähdettiin vielä jeppiksessä katsomassa jotain tyyppiä ennen kun tänään tulin kotiin :> Kävästiin ajamassa huuko poeka, ja keitin mulle ja inkulle ruokaa sillä porukat meni raveihin. Inkku parhaillaan vääntää meille pullaa mussutettavaksi, mikä onkaan parempaa kun juuri leivotun pullan tuoksu? think about that!  
Mun pitäis saada itseni jaksamaan lukea yhteiskuntaopin kokeeseen + mulla on huomenna autokoulun lisä ajotunti, kehittävä ajo tai joku sellainen! Vähän jänskättää nähdä mun opettajaa, saas nähdä jos haukkuu mut lyttyyn vai olisiko palaute kenties myönteistä tällä kertaa :D Pitäis lähteä laittamaan hepat sisälle ja ajattelin vielä tilata ifolorilta kuvia, sillä pelkään että tää meidän läppäri jonain kurjana päivänä räjähtää ja mun kaikki kuvat tuhoutuu (mulla on ongelma tallentaa ne muistitikulle). Kuuluillaan myöhemmin enempi, hyvää sunnuntai iltaa kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)