5. toukokuuta 2013

Instagram kuvia kuluneelta viikolta! En oo muuta ehtinyt kuvata, paitsi kaikkea ruokaa haha :'D Aamusta aloin heti touhuamaan ja pesin pyykkiä ja laitoin ruokaa ja siivosin vielä oman huoneeni joka näytti taas vaihteeks pahemmalta kun jäte allas. Iltapäivällä kävin juoksemassa ja duunailin kaikkea tallissa, ja nyt ehdin istahtaa tähän ja oon kohta lähdössä saunomaan :) 
Eipä täällä sen ihmeellisempää ole tapahunut, oon ollut töissä ja eilen jopa kelasin pyörällä töihin! Mulla ei edes kestänyt kun vajaat 20 minuuttia kelata 7km, joten eilen tuli sitten sellanen 14km pyörä lenkki. Mun pitäis olla kunnossa ens viikon sunnuntaina jos tuon spooki pojan kanssa päästään mukaan ylivieskan montéen. Mutta saas nähdä. Huomenna jo kuitenkin kouluun kahdeksaksi, ja tuo iskäkin jo tulee saunasta, joten mun vuoro. Hyvää yötä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)